Søk i denne bloggen

mandag 8. oktober 2012

Lampe


Har funnet fram igjen en lampe jeg malte da jeg gikk på kurs i porselensmaling i "gamle dager". Det begynner i alle fall å bli mange år siden. Den er datert 1985!



Den har fått ny skjerm. Det vil si jeg kjøpte en gammel skjerm på Gjenbruk som jeg har brukt "skjelettet" og trekt om. Stoffet har jeg trykket selv og dere vil kjenne det igjen fra kjøkkengardinene mine om dere ser på et eldre innlegg. Teksten er fra brevet min mormor sendte mine foreldre med gratulasjoner med den lille jenta. Og det var meg :)



Klem

3 kommentarer:

  1. Nydelig lampe, og den lampeskjermen er virkelig flott. Får ikke en mer lampe med sjel enn dette ;) så rørende og koselig.

    God natt klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Hei Eli.
    Du verden så flott lampe! Jeg tok også porselensmalingskurs,men det er et helt liv siden:). Skjermen din ble skikkelig fin. Håper du har fine dager, og blir du "kaffetørst" så send en SMS. farmor

    SvarSlett
  3. Kjempefin lampe og utrolig koselig at den er så personlig både med at den har trykket et personlig brev og at du har malt den selv! Helt unikt :))

    Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen: