Søk i denne bloggen

torsdag 6. desember 2012

Julerengjøring på badet

Nå er rengjøringa på badet ferdig til jul. Jeg var vasket og ryddet i skap og hyller, mens far i huset har tatt vegger, tak og gulv. Det er deilig å få vasket litt ekstra godt innimellom. Kan ikke si jeg er så flink til å ta slik julevask hvert år. Så i år har vi fått tatt noen rom i alle fall.

Etter at far i huset hadde vasket, pyntet han etter beste evne;) Eller......


 Neida, han prøvde ikke å pynte, alt ble vel bare stablet opp slik at han fikk vaska videre. Uansett så hadde nok jeg flyttet på alt. Sånn ble det når jeg var ferdig:


Det var litt vanskelig å ta bilder her pga lyset. Men dere får et inntrykk. Det går i lilla detaljer nå i adventstida. Disse blir byttet til rødt i jula.


Lilla håndklær med Marius mønster fra Princess. Engleformet honninglys fra Wien, som jeg fikk av far i huset.


Tilda englene mine er fortsatt på plass. De trives godt her.


En gammel kurv jeg har sprayet hvit, til å ha ekstra doruller i. Praktisk:)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen: