Søk i denne bloggen

lørdag 16. november 2013

OPPUSSING AV GAMLE MØBLER

Oppussing. Gammel retro stol arvet av bestemor får nytt trekk. Unga mina synes nok ikke dette er ok men når en levde på 70-tallet er en litt lei av orange ruter. Og i tillegg er den veldig sliten i stoffet så da prøvde jeg å trekke om hele stolen. 


Det er forståelig at det er et eget yrke og fag det å trekke om møbler, men det er jo lov å prøve seg. Resultatet ble ikke så aller verst. 


Spisestue stolene var litt enklere. Her var det bare å stifte på stoffet. Stoffet ble kjøpt på Stoff og Stil og det passet veldig godt til de nye gardinene. Så nå ble det ny stue til jul.



God helg:-)

1 kommentar:

  1. Så fint det var Eli. Det er litt av en jobb kan jeg tenke meg, med den første stolen. Vi har også trekt om setet på spisestuestolene, som i dag står på hytta.
    Jeg og min kjære tenkte at vi skulle hjelpe broren min å trekke om han sine stoler. Må nok en tur innom stoff og stil en dag jeg også.
    Stoffet du hadde kjøpt var kjempe fint.
    Klem fra Anne Line

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen: