Søk i denne bloggen

onsdag 20. april 2011

Påske og mitt første blogginnlegg

Nå er det påskeferie og min datter lærer meg å lage blogg. Jeg kommer til å legge inn bilder av ting jeg lager og som jeg pynter med både hjemme og på hytta. En del av det jeg lager blir også gaver til venner og familie.

Til påsken i år har jeg fått hjelp til å lage en morsom stige som jeg har pyntet med lys, blomster og forskjellig annet. Denne er inspirert av forskjellige shabby chic stiger jeg har sett på forskjellige blogger. Det gjennstår å male den, det får bli etter påske. Da vil den også bli pyntet noe annerledes. Men nå er det vår og påske derfor må det være mye gult og vårfarger. Det skal lyse opp litt synes jeg.




Av gamle syltetøy- og norgesglass har jeg lagt lyslykter. Her har jeg brukt ståltråd til oppheng. På syltetøyglasset har jeg pyntet med en metallblonde fra Panduro. Små bøtter i sink er også fra Panduro.





En bjørk i hagen ble hugd og da passet jeg på å bruke en del av greinene og lagde hjertekranser. Denne til døra er pyntet med stoffegg som jeg har sydd og et velkommen skilt.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen: