Søk i denne bloggen

onsdag 20. april 2011

Vinhøner



Har lett lenge etter mønster på vinhøne (en vinhøne er en høne som inneholder inntil 3 liter vin, posen som er inne i boksevin) Den har åpning til krana under den ene vingen. Synes de er så morsomme. Mønster fikk jeg fra bloggen Solfrid sitt hobbyhjørne, hun var så snill å sende meg mønsteret.

MEN det er jo ikke alle som drikker vin. Men siden disse er så utrolig morsomme fant jeg ut at jeg kunne jo ha gotteri inni den. Eller egg som andre høner.... Tror det falt i smak hos mottakerene??





5 kommentarer:

  1. Innholdet falt veldig i smak hos mottakerne! :)
    Tusen takk

    SvarSlett
  2. Hei
    Hadde vært moro å fått det mønsteret.
    Kan du hjelpe meg med det?
    På forhånd, tuuuusen takk.

    Mvh Susanne Thomassen
    shinie32@hotmail.no

    SvarSlett
  3. Åh sååå fin vinhøne!!!Har leita etter dette mønsteret.. Har du lyst til å dele det med meg??;) Hadde vært kjeeempe nice;):D

    kris@hebb.no

    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Hei , Likte denne vinhøna veldig godt. Kunne du tenke deg å dele mønsteret med meg. ??
    Har lett etter disse på nettet men ikke funnet noe mønster.

    mmidtbo@start.no
    Flekkefjord

    SvarSlett
  5. Denne var kjempefin, og akkurat det jeg så etter😊 Er det mulig å få mønsteret til denne?
    monika_mamma@hotmail.com

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen: