Søk i denne bloggen

mandag 30. mai 2011

BLOMSTER TIL GLEDE

Det er koselig å pynte opp med blomster og lys. Her er noen eksempler på hvordan jeg liker å pynte:


Denne vasen fikk vi i julegave og den er jeg veldig glad i. Den kan brukes på så utrolig mange måter. Denne gangen har jeg brukt et stort kubbelys og hvite roser som jeg har kuttet stilkene på.


Nå er det tid for syrinene. Disse fikk jeg av en venninne da de kom på besøk. Passet godt på den lilla løperen sammen med denne engelen. Telysestakene har jeg lagd av 10 kroners glass og dekopage.


Og så kom peonene i butikken. Måtte bare da vet du..... De er så utrolig flotte. Kan en annet enn bli glad da?


De hvite rosene er visnet, men det er mye igjen av kubbelyset. Da ble det et par peoner på utsiden denne gangen.







Disse er bare for nytelse for sjel og sinn eller hva?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen: