Søk i denne bloggen

onsdag 29. februar 2012

Heldiggrisen meg!

Se hva jeg fant på mammut salg i dag.


Sjarmerende Gjenbruk, Kunststrikk og Redesign fra gammelt til nytt.

Sjarmerende Gjenbruk har jeg ønsket meg lenge, jeg har Sjarmerende jul og Sjarmerende uteliv. Derfor var fint å få den siste i "serien".

Redesign fra gammelt til nytt, skal være en gave til ei som liker redesign veldig godt. Kanskje hun leser dette før hun får gaven, men det får ikke hjelpe.

Ta deg en tur på mammut det kan være noen skatter å finne der. Selvom det kunne vært flere bøker som omhandler interiør, håndarbeid og lignende, kan en være heldig å finne noe interesant. Det kan lønne seg å gå på flere forskjellige bokhandlere da utvalget varierer fra sted til sted. Lykke til!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen: