Søk i denne bloggen

onsdag 15. februar 2012

Kreativ dag/morsdagsgave

Hva er en kreativ dag?

Ja det er et interesant spørsmål. Søndag var det morsdag og da fikk jeg SMS fra min datter med gratulasjoner på dagen. Og med spørsmål om jeg ville komme på kreativ dag på onsdag(dvs i dag). Det ville jeg selvfølgelig. "Hva skal vi lage da?"spør jeg. Kanskje vi skal oppdatere bloggen din litt. Ja det hadde vært fint tenkte jeg. Så kan vi lage noe etterpå. Oppdatere en blogg kan en holde på med i mange timer. Spesielt når en skal prøve å lære en "gammel" dame i tillegg. Det er jo så utrolig mange muligheter. Da er jeg heldig som får hjelp fra noen som kan. Ja jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Fargene, skrifta, logoen (designet av Christina), oppsettet, ja jeg liker det. Når vi sa oss fornøyd var klokka blitt mange og jeg tenkte at nå fikk vi ikke tid til å lage noe. Hallo, har vi ikke lagd noe? Jo vi har jo det. Her må en tenke nye tanker, skjønte jeg.




Var ikke dette en flott morsdagsgave å få? Eller hva mener du? Tusen takk, Christina for en hyggelig og lærerik dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen: