Søk i denne bloggen

mandag 13. august 2012

Noen glimt fra hagen

Selvom sommeren så godt som har uteblitt, har blomstene klart seg ganske bra. Her har du noen glimt fra min hage:


Stigen ved inngangsdøra er jeg vedlig fornøyd med og du har sett den før, da pyntet til påske. Denne står fast her og stæsjet rundt forandrer seg med årstidene.


Rosa og lilla er hovedfargene i sommer. Det er glade og koselige farger og gir en hyggelig velkomst både når en selv kommer hjem og til andre besøkende.


Selve blomsterbedet er preget at litt lett blanding av typer og farger. Og så prøver jeg å få til at noe blomstrer hele sesongen.


Klematisen har kommet seg ganske bra til tross for mye regn. Men nå er den på hell.



Et mini fuglehus som jeg kom over da jeg var på ferie i Sverige og besøkte en venninne. Hun tok meg med på noen flotte butikker i Kûngsalv. Nå har den fått plass i blomsterkrukka ved siden av stigen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen: