Søk i denne bloggen

onsdag 15. august 2012

SKUFFER

Jeg tror jeg har en sykdom. Jeg elsker skuffer. De må helst være små og mange. Er det bare jeg som er slik? En ekte kjøpmanns disk er jo drømmen. Da mener er en ordentlig med mange små skuffer. Men det har jeg ikke... Derfor kompenserer jeg med andre typer skuffer. IKEA har jo noen små"kommoder" som jeg har satt i bokhyllene mine. De er fine til å sortere trådsneller, blonder, bånd og andre små ting en bare må ha på hobbyrommet. MEN i sommer var vi noen dager i Danmark og stoppet tilfeldig på forskjellige utsalg langs veien. Og her fant jeg denne fantastiske lille kommonden, det er riktig nok ikke en kjøpmanns disk dette heller, men den var jo så fin. Den passer veldig fint til trådsneller da skuffene er grunne og lange.



Nå er det bare å finne plass til den å fylle den opp med godsaker. Enig???

Ha en god dag.

2 kommentarer:

  1. Kjempefin kommode :) Var koselig å hilse på deg på bloggtreffet- så sees vi igjen 27 august !

    God helg fra Monica /Fru Sjøakersperler

    SvarSlett
  2. Den kommoden var utrolig flott.
    Ønsker deg en flott dag videre

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen: