Søk i denne bloggen

torsdag 24. november 2011

PYNTEHÅNDKLEDE

Dette pyntehåndkledet har mamma brodert til meg. Jeg elsker jo engler som dere sikkert har forstått og derfor ønsket jeg meg et pyntehåndklede med engler på. Jeg har flere gamle pyntehåndkleder som jeg har arvet etter mormor og fått av mamma. Men så var det et med engler da. I fjor sommer var vi en tur på Maihaugen og der lå det en gammel brodert duk med dette mønsteret. Vi kopierte dette så godt det lot seg gjøre og her er resultatet. Er veldig fornøyd med den.



1 kommentar:

  1. Hei Eli. Så vakkert et pyntehåndkle, du er heldig!:). Nå er det så lenge siden jeg har vært på PC'en, at i dag bestemte jeg meg for at nå fikk julestri være julestri, så satte jeg meg til rette i sofaen:). Takk for koselig kommentar, forresten. Er jo stadig innom å titter hos deg, men da bruker jeg telefonen, så da blir det med titten. farmor

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen: